Sit-down tragedy

albo
Szesnaście dotyków śmierci

Spektakl obrotowy

 

1. Czterech aktorów zaangażowanych w spektakl
2. Każdy z aktorów jest przygotowany, by grać rolę swojego partnera
3. Spektakl składa się z 16 epizodów
4. W sztuce wypowiadane są cztery monologi o śmierci
5. Jednakże, każdy z epizodów w ten lub inny sposób odnosi się do tematu śmierci
6. Sekwencja epizodów tworzona jest w nieprzewidywalny sposób podczas spektaklu
7. Gatunek każdego epizodu określa się bezpośrednio w trakcie spektaklu
8. Liczbę aktorów w epizodzie ustala się w trakcie spektaklu
9. Brakujących aktorów zastępują krzesła
10. W związku z tym, możliwe są epizody składające się wyłącznie z krzeseł
11. Konkretne role przypisuje się aktorom bezpośrednio w trakcie spektaklu
12. Ziemia, woda, powietrze i ogień ? te cztery podstawowe żywioły determinują istnienie postaci
13. Poprzez przedmiot przypisany każdemu z żywiołów
14. Każda postać ma swoje własne: krzesło, lampę podłogową i płaszcz
15. Cztery jednakowe ekrany zyskują osobowość podczas spektaklu
16. Zakłada się, że będzie 16 wersji spektaklu.

reżyseria i scenografia: Maksim Isaev, Pavel Semchenko
obsada: Bibianna Chimiak, Karolina Sabat, Dariusz Mikuła, Piotr Starzyński / gościnnie:
 Maksim Isaev, Pavel Semchenko
dźwięk i światło: Piotr Motas,
kierownik produkcji: Piotr Motas,
realizacja: koprodukcja Teatr Kana & Teatr Akhe
premiera: grudzień 2019